måndag 9 maj 2011

Måndagslista v. 19

Idag måndag är jag sketaglad över:
  • den underbara helgen jag har haft tillsammans med Rebecca och en herrans massa andra goa mammor! (Kommer mer om galan framöver!)
  • att mina killar har haft en härlig helg hos farmor och farfar på landet.
  • alla prylar och erbjudanden som fanns i goodiebagen vi fick i lördags.
  • det härliga vädret!
  • att jag äntligen har köpt nya växter till mina fönster. Nu ska jag bara tvätta fönstrena så att blommorna syns...
  • allt som är bra i mitt liv!
  • att jag äntligen börjar lära mig att släppa det som tynger ner mig.

Fler måndagslistor finns nog hos Jenny, skulle jag tro.

1 kommentar:

  1. Hej fina du! Jag är så otroligt glad och rörd över att du vågade säga hej när du såg mig! Hoppas vi får träffas vid något fler tillfälle och pratas vid lite i lugn och ro, vore trevligt!

    Tack för fin lista, många kramar Jenny

    SvaraRadera