fredag 6 maj 2011

How to spot Jennie

Jag är ju vanligvis ganska restriktiv med bilder på mig själv. Inte av princip, men i princip blir jag sällan bra på kort. Tycker jag. Men - here I am. Oftast glad, skrattar riktigt högt (till vissas förtret).(Ni som kommer att vara på galan imorgon kommer också att kunna se de kinesiska tecknen på min axel, i alla fall under middagen, då jag kanske kommer att ha samma klänning som på bilden.Så säg "hej" om ni ser mig!)
Nu ska jag njuta av några timmar tillsammans med mina barn innan de och pappa sticker till farmor och farfar över natten. Sen kommer ju Rebecca!! Tjoho!
Tar nu galapaus, så ses vi igen på söndag kväll eller måndag morgon, beroende på hur rolig helgen blir. ;) Ha en riktigt härlig helg, ni också, mina kära!

1 kommentar:

  1. Kul att ses på galan, hoppas du hade trevligt ;) såg inte förrän nu att du hade kinesiska tecken som tatuering, hehe, förstår dock bara det sista som betyder "bo" ;P
    Kram!

    SvaraRadera