måndag 21 mars 2011

Snart mammabloggala...

Jag har en härlig liten helg som väntar framöver och som jag tänker på då och då. Det är andra helgen i maj, då Rebecca har lockat med mig på Mammabloggalan i Stockholm. Ett heldygnsspektakel med galamiddag och hela balunsen. Och bara en massa mammor. Tillika bloggare. Rebecca var med förra året och vann då ett av galans priser. Coolt. Jag tror inte att jag kommer att vara lika cool efter det där dygnet, men vem vet... Vad jag har förstått så är klädvalet inför galamiddagen rätt viktigt. Klänning ska det vara. Gala- sådan. Och jag som just nu föredrar precis allt annat. Vi ska väl ge oss ut på jakt när maj närmar sig och när jag förhoppningsvis är mer klänningsugen. Jag ska på bröllop i slutet av samma månad, så det vore ju klyftigt att hitta nåt som kan passa både här och där... Hade jag planerat liiite bättre så finns det en hel hög fina och (för evenemangen) mycket (men för min dagskropp mindre) passande klänningar i min garderob. Men för att kunna återbruka någon av dem hade jag behövt skippa julgodiset. 2009. Ungefär. Det enda jag med säkerhet vet är att jag kommer att vara klädd kvällen den 7 maj. Så långt är planeringen klar.

1 kommentar:

  1. JAg känner ungefär likadant!!! Klänning i alla ära, jag älskart, men figuren..kan man trolla bort den? Eller rättare sagt..trolla fram den? Hehehe..
    35 alltså..hur ska detta firas? Storslaget hoppas jag!!
    Snart är det dax för galan..wiiie!!
    Kram

    SvaraRadera