söndag 13 mars 2011

Önskelista (del 2)

Okej, kanske lite mer seriös den här gången jämfört med del 1, som för all del var allvarligt menad på så vis att jag faktiskt har ett behov av / skulle vilja ha det som fanns i den listan, men som kanske var lite väl extravagant, med tanke på prisnivån på det önskade... (För övrigt glömde jag att skriva dit "sprillans ny dator - gärna glänsande röd - med tillhörande rubb och stubb".)

 I all fall.

Till mig:
- prenumeration på inredningstidning, matbaktidning eller måbra-magasin
- vaaaad som helst från PiP Studio, som du tror att jag skulle gilla
- gärna i rosa/rött så det matchar mitt tårtfat
- vaaaad som helst från Gerbera, som du tror att jag skulle gilla - gärna i beige, grönt eller rosa
- massage hos Linda nästa gång vi kommer till Grästorp
- keramikkurs hos Mita
- presentkort brukar jag nästan alltid ha med på alla önskelistor, så varför inte på denna...
- ny bikini (förslagsvis skulle ett presentkort kunna funka här!)
- en snygg handväska (lagom stor för att rymma allt det där man egentligen inte behöver ha med sig och lagom liten för att kunna användas överallt och ingenstans)
- böcker. Alltid böcker.

Till pojkarna:
- sommarkläder i storlek 86 eller 92 till Victor och 116 till Hugo
- Nalle Puh-duplo till Victor
- Star Wars-saker till Hugo
- böcker. Alltid böcker.

Nog. Så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar