torsdag 3 mars 2011

Önskelista (förmodligen del 1)

Jag fyller trettiofem om en månad, Victor fyller två år i slutet av april och Hugo blir fem i slutet av juni. Det är dags att åtminstone börja fundera över vad vi önskar oss... Victor fick en härlig sångpåse sin första jul. Den stackars stjärnan är inte längre gul, men fortsatt väldigt älskad. Nu har jag sett att man kan köpa till fler figurer att sjunga om. Det vill vi!
Samma företag, Oskar&Ellen, har en världskarta med tillbehör, som skulle vara kul för Hugo. Vi pratar om kartan titt som tätt och han undrar om det är långt till Nordpolen och sånt...
Överhuvudtaget har Oskar&Ellen en massa fina saker!!
Och jag önskar mig...önskar mig...
- ny mobiltelefon (inte superavancerad)
- ny tvättmaskin (stor, tyst, snabb)
- en make over (heeela kittet)
- en Kitchen Aid (svart eller beige)
- laserkorrigering av min närsynthet
...bara enkla, billiga, vardagliga saker, med andra ord. Jag är ju så anspråkslös jag, vetni...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar