måndag 21 mars 2011

Måndagslista v. 12

Idag, måndag, är jag glad och tacksam över att:
  • jag och maken hade förmånen att bli gravida utan inblandning av pengar, sjukhusbesök eller utlämnande läkarsamtal.
  • det finns andra möjligheter och vägar att få barn, annars skulle flera av våra och barnens vänner inte finnas i våra liv.
  • jag ska få se dokumentären "Home" tillsammans med elever på torsdag. Den handlar om allas vårt hem och hur vi människor påverkar allt levande här på vår planet. Så viktig!
  • vi nu kan se en liten gnutta av gruset på vår uppfart.
  • jag på onsdag ska få äta en god middag med min vän Therese, som jag inte har träffat sedan 2001, tror jag... Herregud, vad tiden går!
  • båda barnen har så härlig fantasi. Dagarna går lite fortare då...

Ha en härlig vecka!

Fler måndagslistor hittar du hos Jenny.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar