fredag 25 januari 2013

Röjar-Ralf


I söndags var vi på förhandsvisningen av Disneys Röjar-Ralf. Det var en riktigt rolig film, tyckte hela sällskapet. :) Himla kul tanke, att alla figurer i arkadspel kan träffas och hälsa på hos varandra när spelhallen är stängd. Det är sånt som får igång fantasin. Hugo berättade spinoff-historier på vägen hem och jag fördes tillbaka till en spelhall i Eraclea Mare i Norditalien i slutet av 80-talet, där jag och Åsa från Falköping spelade bort alla glasspengar på Pac-Man. Ljuva minnen!! :D


Här har vi Snyggve i 3D-glasögon i vuxenstorlek. I övrigt var jag dålig med kameran, så jag har lånat alla andra foton från MGroup PR & Event, som anordnade det hela. Lika mysig inramning som vanligt! Tusen tack!


Vi bjöds på godis och dryck från Haribo, Festis och Ramlösa. Ï goodiebagen fanns bland annat pennor från Sense, duschgrejer från Sebamed Sverige, kortspel från Vossatassar och en reflex med en liten ledlampa i från Visualight. Reflexen Leddis blev poppis hos både barnen och mig. Sådana skulle mina föräldrar behöva ha, som bor en liten bit utanför samhället och behöver gå på vägar utan gatubelysning. Med en Leddis kan du ju vara synlig för både cyklister och andra fotgängare och du kan dessutom använda den som en ficklampa. Fiffigt! 

När vi kom hem frågade Victor om vi inte kunde köpa filmen... Gott betyg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar