måndag 19 mars 2012

Måndagslista v. 12

Idag är det måndag och jag är sjuk. En del av det jag har att vara glad över är förstås beroende av att jag mår bra, men annars är jag glad över:
  • de härliga temadagarna som väntar mot slutet av veckan.
  • fiskpedikyr med Rebecca på onsdag. Undra om det kittlar?!
  • en hel lördag med Anna och Mia! Doktor Glas på Dramaten, god mat, lite shopping och en massa prat och skratt. Härligt!
  • att barnen ska gå på Historien om någon på Boulevardteatern med farmor och farfar. Det är ju bästa bästa boken! Häftigt att få se den dramatiserad.
  • att vi har kommit igång med rensning i både garage och andra utrymmen. Borde nästan ha en hemmaloppis...
  • snabbvisiten vi fick igår av pojkarnas lillkusin. Nu börjar han bli riktigt rolig, snackar och tittar. Kom snart igen!
  • att jag börjar ana en mammabloggala där i fjärran, och att DarkPassion kommer finnas med på ett hörn... Härligt! (Nu är det förresten läge att göra påskbeställningen på DarkPassion. Det går att få chokladen hemskickad nuförtiden. Köp!)
  • Jonas. Att du finns här hos mig, att du står kvar.
  • mina små lejonungar. Mina hjärtan.


Fler listor finns förstås hos Jenny. Läs och inspireras!

3 kommentarer:

  1. Trist att du är sjuk igen... Coolt med fiskspa! Jag ska ta med mamma på det när hon kommer till påsk. Lets deal hade ett erbjudande för två personer, 40 min för 550:-. Då kunde jag inte låta bli, har varit sugen ett tag men nu blir det av :) Kram N

    SvaraRadera
  2. Det är ju inte utan att man ångrar sig, men då får ju du och Jonas njuta istället. Kram mamma

    SvaraRadera