måndag 31 oktober 2011

Måndagslista v. 44

Denna måndag är det höstlov och jag är så glad över:
  • att det är höstlov för eleverna, vilket innebär kompetensutveckling för mig några dagar och ledighet med pojkarna några dagar.
  • att vi ska till mormor och morfar mot slutet av veckan. Mysigt!
  • den nye lille världsmedborgaren som kommit till familjen Y. Så fin han är, er lillprins!
  • allt murarjobb som har gjorts här i helgen. Det är sanslöst vad fort det går när det är proffs som jobbar! Återigen tack!
  • de två underbara kvinnor som har funnits i mitt liv ända sedan vi bodde i England för mer än tio år sedan. Även om det ibland går lång tid mellan gångerna vi ses, så känns ni nära i hjärtat. Jag är så glad över er!
  • att få gå på Skolforum på Älvsjömässan hela dagen imorgon. Jag brukar alltid få en massa inspiration där. Extra kul är det förstås att få bläddra i nya läroböcker. 
  • min Jonas. Hur skulle jag inte kunna vara glad över dig, mitt hjärta?!
Hos Jenny samlas fler listor under dagen. Läs och inspireras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar