söndag 30 januari 2011

Pattasiiine

Efter en lång period då enbart Phuuma Tåå har gällt, så har Victor nu gått vidare till Pattasiine. Det är ett stort kliv framåt, måste jag säga, för Thomas Tåg blir väääääldigt tjatigt att titta på. Ja, Phuuma Tåå är alltså Thomas Tåg. Pattasiine är inte helt lätt att förstå... Första gången Victor sa det fattade jag ingenting. När jag bad honom att försöka visa vad han menade, drog han iväg till DVD-skåpet och drog genast fram... Ja, vad kan det vara? ... ... ... ... ... ... Pettson och Findus, förstås! Och som av en händelse fick jag se denna ljuvliga varelse på kusinens blogg, PennysHouse. Att Nilla är flink med virknålen har jag vetat ett tag, men det här är ju galet!

Jag undrar jag om inte lille Siiine behöver bo hos oss...?...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar