måndag 31 maj 2010

It's out of my control now...

En uppsats är slutligen mejlad till min handledare. Nu väntar jag bara på ett godkännande för att kunna gå upp med den för opponering. Det känns tyvärr inte så positivt. Skrivkrampen jag hade tidigare var inte bra. Jag hade behövt den månaden nu... Den avslutande diskussionen blev blaha blaha och sammanfattningen skrevs på fyra minuter. Jag har inte ens läst igenom hela uppsatsen från början till slut en enda gång. Man kan inte tro att jag har jobbat som lärare i svenska och historia i 10 år eller att jag har handlett elever i fördjupningsuppgifter och projektarbeten. Jag känner mig verkligen som en amatör som mejlar in uppgiften 3 minuter i midnatt sista inlämningsdagen. Blä! Och jag bävar för att läsa igenom skiten imorgon...och - ännu värre - tänk om handledaren godkänner att jag kan gå upp med den för opponering. Då måste jag motivera och försvara och förklara varför jag har skrivit som jag har gjort. Svaret torde bli: För att jag var trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar