onsdag 26 maj 2010

Grattis Therese!

För tio år sedan idag åt jag en god middag med kära vänner och gav bort en Ali G-video i 23-årspresent. Så grattis till de 33, Therese! Hoppas du har en riktigt, riktigt härlig födelsedag idag! Det går inte att säga detta utan att låta klyschig, men herregud vad tiden går! Tio år. 10. Vissa dagar och vissa stunder är Brighton så nära, så nära. Och i min värld ser det ut precis som det gjorde då, eftersom jag inte har varit tillbaka sedan jag flyttade därifrån. The pebbles, Font and Firkin, Starbuck's ljuvliga fotöljer (jag hoppas i och för sig att de är utbytta för länge sedan... De var välsuttna redan då...), The lanes och allt annat härligt dyker upp i tankarna emellanåt. Mina vapendragare, Therese och Charlotta, är också flitiga gäster i tankarna. Charlotta ser jag då och då, Therese har jag kontakt med då och då, men jag önskar att vi kunde ses alla tre igen. Det är väl nio år sedan sist... Så, den allmänna inbjudan som förmedlades i föregående mejl kan ni två se som riktad till er. Fast kommer ni hit, behöver ni inte ha med hammare eller oömma kläder, bara shoppingvänliga skor och fikavänliga kläder och så en rensad hjärna och vältrimmat munläder så att vi kan prata och lyssna riktigt mycket. Det finns väl en del att prata om misstänker jag. :) puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar