måndag 5 januari 2015

Måndagslista v 2

Så här några dagar in på det nya året tänkte jag återintroducera konceptet Måndagslistan. Det är några år sedan jag hängde på en bloggare som körde med måndagslistor och som dessutom uppmanade andra att skriva egna listor, som hon sedan länkade till. Tanken med listan är att fokusera på sånt som är bra i livet, sånt man blir glad av. Bloggaren som började det hela bloggar inte längre, men det hindrar inte mig från att dra igång med måndagslistan igen på egen hand. Ambitionen är förstås att det ska bli 52 listor innan året är slut. :)

Här är så den första listan.

Jag är glad över:

  • hur husbygget rullar på - härligt när delar inomhus börjar bli klara. 
  • den sköna veckan iväg tillsammans med svärföräldrar och svåger med familj. Sådan lyx! Tack!
  • mina goa ungar.
  • att Jonas längtar till jobbet igen. 
  • ett nytt oskrivet år. 

Kanske är det någon annan som vill hänga på nån vecka, lämna då gärna ett litet meddelande med länk till din lista, så kan vi hitta positiv inspiration från flera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar