fredag 18 november 2011

Nu är det helg!

Åh, lite god mat och trevlig sällskap hos svärmor och svärfar gjorde susen! Nu är jag betydligt lugnare än vad jag varit tidigare under dagen. Det verkar som om de flesta av fotona (åtminstone) går att finna ganska lätt i datorn. Gôtt! Om mina arbetsmappar inte står att finna får jag väl helt enkelt se det som ett ypperligt tillfälle till förnyelse...

Denna helg har jag en hel del skojigt framför mig. Imorgon blir det en tredelad heldag i Stockholm. Jag börjar med några mysiga timmar tillsammans med Anna och Mia, mina kära kära vänner, som jag behöver en rejäl dos av med jämna mellanrum. Klockan 14.30 är det dags för WeRFamily-event på Café Opera, sådant jag och Hugo var på samma dag som han tog bort sitt gips. Denna gång helt utan barn. Förhoppningsvis i sällskap med bästa Rebecca! Efter denna njutning ska jag avrunda lördagen med 30-årspartaj hos Alex, vars sällskap jag längtat efter.

Jösses, vad trött jag kommer vara på söndag... Usch. Lika bra att inse redan nu att jag inte kommer få gjort många knop då... Men det får det vara värt! :)

Ha en riktigt mysskön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar