torsdag 31 oktober 2013

Godsaker i Loppi Blogbag

För ett par veckor sedan fick jag höstens Loppi Blogbag hemskickad och nu har vi nog testat/använt det mesta som fanns i den.


Vi missade filmen Croodarna när den gick på bio, så det blev perfekt fredagsmys för hela familjen förra helgen. Att näsan kallades "sniffare" är något som fastnat hos pojkarna. :) Det var en himla rolig film! Barnen har redan sett den flera gånger.

Jag har testat Barängen Sensitive Deo under nästan två veckor. Jag tillhör dem med känslig hud och har inte fått några utslag alls (som jag annars kan få när jag provar en ny deo). Den luktar gott och ser till att jag luktar gott länge. Om den håller i 48 timmar, som det står att den ska göra, det vete sjutton, men den funkar bra.

I bagen fanns också ett mellanmål från Reztart. Det har lågt GI, inget tillsatt socker och riktigt god smak.

Vi fick en kryddkvarn från Santa Maria med smak av koriander och chili - en asiatisk kryddblandning som passar bäst till kyckling, fisk, skaldjur och sallader. Vi har inte använt den i matlagning än, men jag har provsmakat den och tror att den kan sätta ganska bra sting på maten.

Det enda jag varken har provsmakat eller använt är SweetDrops Stevia med chokladsmak. Det är flytande stevia som man kan till exempel kan använda för att smaksätta glass eller mjölk. Det ska nog bli tillfälle att testa den också. :)

Tusen tack, Loppi Event, som gett oss möjlighet att få prova dessa produktnyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar