söndag 28 april 2013

Edet Torky Flexible

Bloggminglet för lite drygt en månad sedan fick jag bland annat en Edet Torky Flexible, en hushållspappershållare som man kan fästa både på väggen, bordet, diskbänken och andra ytor och den går lätt att flytta.


Vi skulle också få en årsförbrukning med hushållspapper till den. När jag hade hämtat ut paketet tyckte jag att det såg fjuttigt ut. 12 rullar? Skulle det vara en årsförbrukning? Nej, det kändes alldeles för lite, även om vi bara är fyra. Men men, 12 rullar är ändå 12 rullar, tänkte jag.


Nu är det 5 veckor sedan Bloggminglet och först idag har rullen som vi fick med själva behållaren tagit slut. Vi har absolut inte använt mindre papper än vanligt, men ändå har en rulle räckt så länge. Det jag inte tänkte på är att det är 100 meter papper i en rulle!

Tusen tack, Edet och MGroup!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar