fredag 22 mars 2013

Loppi Event Kids Fashion



I eftermiddags var det dags för Loppi Events första tillställning: Kids Fashion på Operaterassen. Det inleddes med en härlig barnmodevisning. Jag måste erkänna att jag emellanåt tittade mer på alla goa ungar än på kläderna. :)


Snygga arbetskläder från BCWW. Både Hugo och Victor behöver nog ha varsin uppsättning i födelsedagspresent. Så bra grejer! 


En tröja med fartränder från Polarn o Pyret. Fina färger som skulle klä mina pojkar!


Denna bedårande modell var så alldeles jätteglad över att vara på catwalken att hans mamma fick komma och hämta ner honom... :)

Efter trevligt mingel med en massa bekanta ansikten och fina varumärken bland utställarna lämnade jag Operaterassen och sammanstrålade med syster, som var på väg hem från jobbet. Härligt med lite oplanerat mys och snack!


Väl hemma kikade jag igenom goodiebagen som innehöll en och annan godsak... Två barnböcker hann försvinna med vardera barnet innan jag fick fram kameran. :)  Tusen tack Loppi Event och alla utställare och sponsorer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar