måndag 6 februari 2012

Måndagslista v. 6

Idag är det måndag och jag är glad över:
  • att ha någon typ av röst tillbaka, om än en väldigt beslöjad sådan. Skulle nog ha varit hemma tyst idag också, egentligen...
  • att min systerson och hans lagkamrater i Hammarby har gått vidare till steg 5 i handbolls-SM. Härligt!
  • att vi har alldeles lagom mycket snö här nu. Jonas och barnen har haft kul ute i helgen (medan jag har varit inne tyst).
  • att jag börjar få ordning på mina jobblistor - har haft en massa småsaker som måste fixas, men nu är det inte många sådana kvar.
  • min bokade biljett till årets mammablogg-gala. Det är visserligen tre månader kvar, men det ska bli riktigt kul.
  • den goda pizzan jag åt i sällskap med M och L idag. 
  • att jag hann hem för att krama om mina pojkar lite innan de somnade.
...och så är jag liiite ledsen över att det var L:s sista dag på jobbet idag. Kommer sakna dig!

Hos Jenny finns i vänstermenyn en lång lista över måndagslistare och hos Mazlin samlas några av oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar