måndag 27 juni 2011

Måndagslista v. 26

Denna måndag är jag lite virrig men glad över:

  • min store store pôjk, som blir fem år imorgon. Ibland är han så klok så klok, den där lille mannen. Tre kalas ska det bli. För säkerhets skull. (puh!)
  • vårt härliga midsommarfirande i skärgården. Det var i princip regnfritt! Tjoho!
  • att mor och far kommer till oss till helgen. Nu ska de få se vad som hänt med deras växter sedan sist.
  • det goa gäng jag åt middag med i onsdags. Åh, vad jag behövde alla de där skratten! Tack, hörni!
  • min första fulla lön sedan mars 2009!!! Det är väl fördelen med att inte vara föräldraledig ens en liten gnutta längre... :)
  • att Jonas, Hugo och jag ska gå på cirkus i veckan. Tidigare har han fått gå med antingen mor eller far, men nu slår vi på stort! Lillebror får vara i tryggt förvar med farmor och farfar.
  • alla härliga dagar tillsammans med pojkarna, där vi hinner att inte göra något alls eller hur mycket som helst. Ljuva dagar!
  • min Jonas. Alla dagar.

Virrig var ordet! Jag skrev detta inlägg ganska tidigt idag, men lyckades visst glömma bort att publicera det... Åh! Trött jag blir! Men ännu är det måndag... :)

Flera listor finns hos Jenny, så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar