måndag 27 april 2015

Måndagslista v 18

Idag har det varit måndag hela dagen och jag är glad över:


  • en härlig helg med mor och far på besök, LOPPIevents Vårpepp, barnkalas och annat mys.
  • att kunna hjälpa systerson M med små steg på vägen mot livet som vuxen. 
  • att Jonas och Victor hade en lyckad 40-timmarskryssning till Helsingfors med Tallink Silja Line. Båda kom hem lite gladare och mycket mer avslappnade än vanligt.
  • att jag äntligen fick tillfälle att följa med Hugo på hans Hockey Camp i Haninge Anchors regi. Det var häftigt att se honom och de andra på isen. Det händer grejer hela tiden! 
  • sol och rabarber på väg.
  • bebisyran bland mina kollegor! :) 
  • att Hugo och jag fick lite tid bara vi två medan de andra var på äventyr. Han behöver mer tid för lugna samtal än lillebror just nu. 
  • en vårstädad tomt! Tusen tack, pappa (och Jonas)!
  • en handdukstork på plats! Tusen tack, mamma (och Jonas)! 
  • mina älskade, tokiga, rara, kloka, busiga, omtänksamma odågor och sötkorvar! Alla tre. 
Ha en härlig vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar