måndag 7 maj 2012

Måndagslista v. 19

Här sitter jag i godan ro en sen kväll och har nästan glömt bort att det är måndag...men som vanligt är jag glad över en del saker, nämligen över:
  • den härliga, härliga galan i helgen! Tack till alla deltagare jag pratat med, hejat på och skrattat med för att ni hjälpt till att fylla på mitt må bra-konto! Tack till arrangörerna för allt mysigt, gott och roligt ni ordnat åt oss! Tack alla sponsorer och utställare för er generositet!
  • mina barn, som i all sin busighet är trygga, goa ungar, som är världsbäst på att säga fina saker och att ge rejäla bamsekramar precis när en mamma behöver det som mest. Älskade älskade barn!
  • att Hugos gips ska av på onsdag. Äntligen!
  • gräsfröna som gror på baksidan av huset. Lera bort - fotbollsplan fram! :)
  • Jonas, som är så bra på att hitta på härliga saker med ungarna. Bästa pappan! På lördag blir det t.ex. Veronica Maggio på Berwaldhallen för honom och Hugo och barnens syssling Mathilda.
  • att planerna för en kommande helgresa börjar ta tydligare form. Det ska bli riktigt roligt att åka iväg med goa vänner.
  • alla underbara gröna nyanser som syns ute så här års. Ljuvligt!
Fler listor finns hos Jenny.

2 kommentarer:

  1. Härligt med gräset! Tänk vad skönt det skall bli när det inte ärbara jord! mor

    SvaraRadera
  2. Tack själv för ett mycket trevligt sällskap vid middagsbordet på mammablogg galan!

    Hoppas vi ses snart igen!
    Kram Annelie

    www.niehoffs.blogspot.com

    SvaraRadera