måndag 30 maj 2011

Måndagslista v. 22

Denna måndag är jag särdeles glad över:
  • den kärlek som bara flödade på det vackra bröllopet i lördags. Det som finns mellan bruden och brudgummen är så starkt och spreds till alla runtomkring. Jag tror att vi alla var lite nykära hela dagen!
  • min Jonas. Älskar dig alla dagar, alla år. Så länge som jag får.
  • att pojkarna hade en härlig helg med farmor och farfar, bland annat med besök på Bergadagarna.
  • att det är studentavslutning i veckan.
  • att vi får några extra dagar ledigt tillsammans alla fyra mot slutet av veckan.
  • nattgästerna som kommer på snabbesök på lördag. Jag behöver tanka lite Mia!!
  • att min syster med familj hade en bra vecka hos Ågrenska stiftelsen på västkusten. Hoppas ni har funnit stöd i all information och hittat nya vänner!
  • mina söta söta söta ungar! De är ju så söta när de sover! Jag vet liksom inte riktigt hur jag ska titta för att kunna se tillräckligt och ta in allt, utan att det gör ont i hela hjärtat av kärlek.
  • all den styrka som jag besitter. Ibland känner jag mig hur liten och skruttig som helst, men jag vet hela tiden att jag egentligen är stark. Stark på grund av alla starka människor runtomkring mig som lyfter mig, bär mig, låter mig vila hos dem, låter mig studsa emot dem och låter mig falla mjukt när jag så behöver.

Hos Jenny finns det fler listor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar