måndag 9 maj 2011

Mammagala, etapp 2

På mässan, som var en del av galan, fanns barnkläder, mammakläder, barnprodukter, romantiska kläder och annat vackert för oss kvinnor och fantastiska smyckt., som jag fick med mig denna underbara ring från. Jag skulle med glädje bära de flesta av Neas smycken!!! Alldeles kär blev jag!
Där fanns också Lena, som läste i tarotkort. Jag har aldrig gjort något sådant förut, men gav mig sjutton på att det var dags nu. Efter en vääääldigt lång väntan var det till sist min tur. Lena berättade att hennes vägledare berättade för henne vad mina vägledare hade att säga. Mycket av det hon sa var allmänt hållet och skulle säkert passa in på de flesta, men en del saker låg nära mitt hjärta. Hon tog upp en del personliga saker som gjorde mig väldigt känslosam. Och alldeles oavsett om det var fejk eller äkta, så kom det upp grejer som jag behöver ta itu med, sånt som jag inte riktigt har velat ta tag i, men nu så! Hur som helst gjorde det mig gott, med andra ord.
Och så var det slut på allvaret.
Och dags för GALA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar