måndag 14 september 2015

Måndagslista v 38

Idag har det varit måndag hela dagen och jag har varit sjuk sedan i onsdags. Fortfarande inte helt frisk och faktiskt alldeles urless på det mesta, är jag ändå glad över:

  • att mina pojkar hade en härlig kväll på Gröna Lund med Petter i fredags.
  • att Hugo fick göra mål och hade en rolig halvdagsturnering i Trångsund i lördags.
  • att Victor fick mysa med farmor och farfar i lördags, medan jag låg hemma och var ynklig.
  • att Jonas är så bra på att ta med barnen på äventyr, som söndagens utflykt i Tyresta nationalpark.
  • att min "sjuka" kommer att gå över.
  • Poldark.
  • att solen fortfarande värmer om dagarna.
  • att vi i sakta mak närmar oss golvläggning och tapetsering i båda sovrummen. 
Ha en schysst vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar