torsdag 16 juni 2011

Ett förtydligande:

Detta är en personlig blogg, där jag framför mina personliga åsikter. Frågar du mig vad jag tycker, svarar jag på samma sätt.

Detta är en öppen blogg, som alla har tillgång till. Jag står för allt jag skriver här, annars skulle jag inte skriva det. Återigen, frågar du mig vad jag tycker, svarar jag på samma sätt.

Eftersom det är en personlig och öppen blogg, sätter jag inte ut namn eller bilder på personer som inte gett mig sitt tillstånd. Men mina erfarenheter, tankar, upplevelser och åsikter om det som för tillfället ligger nära, kommer alltid att finnas här.

Har du som läsare något att framföra angående det som står i denna blogg, finns mina kontaktuppgifter i spalten här bredvid.

Frågar du mig, svarar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar