måndag 28 januari 2013

Måndagslista v. 5

Idag är det måndag och jag är glad över:
  • att Victors magsjuka verkar vara snabbt övergående. Snart har vi klarat av 48 friska timmar...
  • att se ett vitt undertak när jag tittar ut genom vardagsrumsfönstret och in i nybyggnaden. :)
  • att Hugo tycker att det är så roligt med hockey. I torsdags fick han vara maskot på A-lagsmatchen och vara med både på isen och i omklädningsrummet. Stolt kille som kom hem med matchpuck, godis och pussel!
  • att mors och fars långresa äntligen närmar sig. Have a safe trip!
  • Jonas, som trots värkande kropp fortsätter att slita. Hjärtat mitt!
Victor sitter här bredvid och han är glad över:
  • att snart få titta på Ruby och Max på Bolibompa-webben... :)
  • (och så tror jag nog att han är glad över att kunna gå till dagis imorgon igen!)

Ha en härlig vecka, hörrni!

4 kommentarer:

  1. Härligt att Victor kryat på sig! Ja, nu pirrar det allt lite i maggropen. Kram mamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hugo hoppas att ni får se hajar! :D

      Radera
  2. Det hoppas INTE jag!

    SvaraRadera