torsdag 19 januari 2012

Dark Passion

Äntligen går det att beställa nya praliner hos Annika på Dark Passion!

Jag upptäckte dessa fantastiska godsaker via facebook någon gång i höstas, och beställde en liten ask till jul. Bara mörka praliner fyllda med fransk chokladkola eller med mörk tryffel smaksatt med saffran, glögg, apelsin&nejlika eller mint.


De är så vackra att se på. Och de smakar ännu vackrare! Den fyrkantiga pralinen längst ner i bild var smaksatt med mint, kraftig, nästan genomträngande mintsmak mitt i all fyllig choklad. Vansinnigt god! Den finns att beställa nu också...


Denna gång är det beställning till Alla Hjärtans dag som gäller. Min beställning är redan gjord... :) Mer än en ask, så att jag kan ha en för mig själv och dela med mig av de andra. Så ljuvligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar