torsdag 30 juli 2015

Tioårig bröllopsdag


Idag är det tio år sedan.


Tio år sedan en av de absolut roligaste dagarna i mitt liv. Jag var dönervös och säkert ganska mycket uppe i varv, men det var en sån härlig dag! Fick jag göra det igen skulle jag inte ändra på något. Eller jo, jag skulle vilja ha varit kvar på festen längst av alla. :)


Tio år känns som redan och bara på samma gång. Det var ju alldeles nyss som jag fulgrät i kyrkan till Simons överraskningsversion av "Bröllopsvisa (För första gången)" av Tomas Ledin. Men det var evigheter sedan jag signerade som Sjöberg.


Tusen tack till er som var med och gjorde vårt bröllop till ett sådant vackert och roligt spektakel!
Tusen tack till er som fortfarande hänger med oss då och då och fortsätter förgylla våra dagar!

och förstås


Tusen tack till den purunge prinsen vid min sida. Tänk så mycket vi har skapat tillsammans och så mycket vi har skrattat tillsammans. Även om jag inte alltid visar det, så är jag innerligt glad över varje dag du väljer att leva med mig. Jonas, jag väljer dig idag och alla andra dagar.


Och mitt i vardagens rutiner
är det så lätt att ta för givet
det som betyder mest i livet
och dom vi älskar allra mest

Men när du kommer helt intill mej
är jag allt jag velat bli
för första gången
för första gången i mitt liv

Och när du ler mot mej i kärlek
är jag där jag vill förbli
för första gången
för första gången i mitt liv.
                                         Tomas Ledin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar