onsdag 27 februari 2013

TASSA - en modern mockasin

Häromdagen kom ett efterlängtat paket med posten. Alla vi som var på bloggmiddagen i höstas skulle få ett par TASSA, men mina har varit på avvägar - flera gånger. Snälla Caroline på TASSA har varit väldigt tillmötesgående och nu är de äntligen här. Tusen tusen tack!


TASSA är en modern mockasin, som i alla fall jag upplever mer som en skovariant än som en "tjockare socka". Den beskrivs både som en perfekt förstasko och som en perfekt badsko. Jag skulle absolut kunna se barnen använda dessa på stranden i sommar...om de funnits i större storlekar, vill säga.

Den största storleken som finns är 25/26 och det visade sig vara precis för litet för min minsting - hälen hamnade liksom utanför. Det var tråkigt, men dessa kommer absolut att komma till användning i alla fall. Har en och annan mindre fot i närheten, så de får bli en fin present istället. :)

Så mjuka och sköna som de är, skulle jag själv vilja ha ett par också. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar