onsdag 13 april 2011

Morfarsmors kakfat



Ytterligare en present jag fått - ett vackert kakfat som kommer från min morfars mor. Jag har två liknande fat sedan förut, det ena köpt på loppis och det andra har jag "ärvt" av svärföräldrarna mina.

Snart ska det fyllas med kakor istället för växter. Maken fyller år nästa vecka, så det börjar bli dags att bulla upp igen. Han har beställt schackrutor och "morfars" tårta - ni ska få se den så småningom.

För övrigt har jag blivit nominerad i kategorin "bästa pyssel/mat/bak-blogg" på mammabloggalans hemsida. Tusen tack för nomineringen. Det känns hedrande och lite genant att få vara med i ett sådant sällskap. Ska ta mig tid att kika in hos alla mina mednominerade. Härligt inspirerande Rebecca känner jag förstås till sedan tidigare (det är ju dessutom hon som dragit med mig på galan in the first place), och Cupcakemamma också.

Ta en tur till galans sida ni också och se alla goa bloggar. Kanske lägga en röst också?! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar