måndag 25 april 2011

Måndagslista v. 17

Idag måndag, är jag gôrglad över:
  • dessa härliga härliga dagar jag har haft tillsammans med mina killar.
  • att vår hundra meter långa häck nästan är färdigklippt och att allt klipp nästan är bortkört redan.
  • att vi har en sandlåda och en gungställning här hemma, så att ungarna är nöjda medan vi fixar i trädgården.
  • alla härliga grannar som blir våldgästade av Hugo nästan varje dag. Lillebror är inte alltid tillräckligt mycket lekkamrat... :)
  • att jag och Jonas ska till Berns och titta på September imorgon! Ska bli superkul!
  • att jag blivit ombedd att vara toastmaster på våra vänners bröllop om en månad. Smickrad!
  • att det faktiskt är mindre än två veckor kvar till Mammabloggalan. Det ska bli så härligt!
  • att några av er kanske dristat er till att rösta på mig i kategori 1 och 7 på mammabloggalans hemsida. Tackar allra ödmjukast!
  • att mor och far kommer till helgen för att fira lillklimpens tvåårsdag.
  • att mor och far kommer till helgen och har med sig plantor till vår nya rabatt vid garaget.
  • våra goa vänner som vi har umgåtts med under helgen - en massa ungar blir det... ;)
  • min stora killes fantastiska fantasi. Måtte han aldrig mista den!
  • att det snart är ny månad, så att jag får baka för Kakjuntan igen. Ska bli kul att se vilket tema det blir.
  • all tvätt som bara doftar frisk luft och fågelsång... Åh, som jag längtat!

Fler listor kommer med all säkerhet finnas hos Jenny lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar