fredag 22 januari 2010

Näpp!

Jag hittade bara en ny lampa till köksfönstret. Inte alls grön...

Vissa dagar bara försvinner ut i tomma intet. Man gör ingenting, men ändå svischar dagen förbi. Detta har i stort varit en sådan dag. Jag kan inte riktigt säga vad jag och killarna har gjort idag. Lekt, tittat på TV, ätit, lekt, snorat lite och vaggat i famnen, skulle jag tro.

Det är jobbigt när de små inte mår bra. Tänk om man kunde ha en sådan knapp som finns i Postkodmiljonären, där man kan byta ut en fråga man inte vill ha, men med sådan funktion att man kunde ta över barnens snoriga näsor, onda halsar och ömmande öron. Jag skulle med glädje (eller ja...eh..kanske inte) ta alla deras förkylningar och allt annat skräp som de råkar på.

Nu ska jag äta påttkåån med Hugo. Lyxmys bara jag och han i soffan, medan de andra två somnar.

1 kommentar:

  1. hej hopp.....

    hihihiiii..här käkar vi oxå påttkårn & spelar LEGO Stonewas...(starwars)på tv-spelet...hihiii..

    ja du...tänk om man kunda ta allt tråkigt som barnen ev råkar utför... :-)

    Ha en underbar helg...
    Kramizz Nilla

    SvaraRadera