tisdag 21 maj 2013

Måndagslista v. 21 blev visst tisdagslista...

Idag är det tisdag och jag är glad över:
  • allt trädgårdsarbete vi klarade av i helgen.
  • förra veckans härliga vårfest på Victors förskola.
  • förra veckans härliga vernissage på Hugos skola.
  • att jag efter ett par dags sjuka nu känner mig bättre, även om halsen fortfarande är paj.
  • att min systerson ber mig om hjälp och råd. Det känns himla bra! Hoppas bara han känner att det faktiskt är till någon nytta... ;)
  • våra grannar.
  • att jag börjar att se ett slut på årets skoluppgifter. Nu är det snart dags för sista rättningsracet.
  • våra goa pojkar.
  • min Jonas.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Kram från mor o far

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Bättre nu, men fortfarande lite kli i halsen. Blä!

      Radera