onsdag 15 maj 2013

Loppi Blogbag

Idag har jag hämtat ut min Loppi Blogbag-låda, med en massa härliga saker i.


Följande produkter fanns med denna gång:

Två olika grillsåser från Coop, en med hickorysmak och en med chipotlesmak. Hoppas vi får tillfälle att testa dem i helgen.

Apetina Creamy Block från Arla - en krämig vitost (i tetrapak) som inte behöver stå kyld. Denna ska nog också testas i helgen.

Jag brukar använda Barnängens duschprodukter och denna duschtvål och lotion i kombination kan nog passa mig, som ofta har torr hy. 

Från Stena Line fick jag denna pysselpåse, som ska finnas ombord på deras färjor. Det är bra tidsfördriv för barnen, så den här ska sparas till rätt tillfälle. :)

 Från Milda fick jag denna receptbok, som genast inspirerade mig. Årets första rabarberpaj är härmed bakad och uppäten. Riktigt gott!

 Receptboken finns att beställa på Mildas hemsida. Den finns också som en receptapp, med recept och steg-för-steg-beskrivningar. Vill man kan man även få receptet uppläst - fiffigt! Appen finns gratis i Appstore och på Android Market.

 Enkelt och gott och lagom mycket. :)

Stort tack för Loppi Blogbag! Det ska bli intressant att testa alla produkter och gott att testa de andra recepten. Jag lär få anledning att återkomma... ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar