måndag 30 april 2012

Måndagslista v. 18

Idag är det måndag och jag är galet glad över:
  • det fantastiska arbete vi har gjort i vår trädgård denna helg tillsammans med mor och far. Tusen tack för hjälpen!
  • att Victors födelsedag blev en riktigt härlig dag.
  • att klänningen till kommande helgs mammabloggala är inköpt, insydd och klar.
  • att jag har rättat igenom drygt hälften av alla nationella prov i Svenska 1. När de är klara har jag "bara" smårättning kvar denna termin. Tjoho!
  • vädret!
  • musöronen på björken.
  • min man, som är så tålmodig. Med barnen. Med mig.
Fler listor finns hos Jenny.

2 kommentarer:

  1. Hej! Förlåt om jag stör! Men jag har börjat med dagens blogg inne hos mig;)

    kika gärna in :)
    Dirketlänk:

    http://isacsmamma.blogg.se/2012/may/dagens-blogg.html

    Puss och Kram

    SvaraRadera
  2. Då ses vi på lördag! Kul!! :-) Massa kramar!!!

    SvaraRadera