lördag 21 april 2012

Gårdagen

Igår efter jobbet var Jonas och jag alltså på Loppi.se:s WeRFamily-event på Fotografiska. Det var roligt att träffa andra bloggare, förstås, och vi fick lyssna på flera intressanta presentationer. Jag var tydligen så upptagen av allt som hände, så att jag precis glömde fota!

Vi fick med oss en härlig goodiebag hem, med God Morgon-juice, tapasprylar från Santa Maria, nappar och puréburkar från Bambino, hörselkåpor från Peltor, trevliga erbjudanden och en massa annat.

Jag blev helt förälskad i dessa coola cykelhjälmar från Crazy Stuff, som nu finns att köpa i Sverige. Kanske kan det bli en sån här krododil till Victor i födelsedagspresent?


Och kanske en sån här till lilla mamma, som ju är född i Drakens år...


Tillbaka till gårdagen!

Efter eventet tog vi oss till Kungsholmen för att äta middag på en fantastisk afrikansk restaurang, Chakula. Jonas har varit där flera gånger, men för mig var det första besöket. Trevlig atmosfär och rackarns god mat. Skynda er dit! Tyvärr ska restaurangen stänga - 4 maj är sista dagen. Det är helt klart värt ett besök.

När vi imorse ringde till farmor och farfar för att bestämma när vi skulle hämta barnen, fick vi veta att deras fredagskväll inte alls varit lika mysig som vår - Victor började kräkas vid 19-tiden och höll på mer eller mindre hela natten... Så det var en slak grabb vi fick hem på förmiddagen. Plutten! Idag har han varit helt okej, men slak, som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar