måndag 5 december 2011

Måndagslista v. 49

Idag är det måndag och jag är glad över:
  • det härliga adventsmyset med hela gänget hos E och M igår. Som alltid fick vi vansinnigt god mat! Vilka vårrullar! Och som alltid går det alldeles för lång tid mellan gångerna...
  • att jag ska till Amanda Egilson på glöggmys nu i veckan. Både se på vackra smycken och umgås med några vänner - vilket upplägg!
  • att jag får tävla ut två Disney on Ice-biljetter till en lycklig läsare! Tack för det, Disney! På onsdag drar jag vinnaren.
  • alla lucia- och jullåtar som pojkarna går och sjunger på här hemma. Perfekt när stereon i köket är trasig!
  • att Jonas och jag ska till Berns på söndag och se Veronica Maggio. Det kan nog bli kanonbra.
  • att julklapparna snart är färdiginköpta. Tror jag.
  • årets första snöflingor, som sakta dalar utanför fönstret.
Jenny har en massa listor samlade hos sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar