onsdag 28 december 2011

Dagsvirrig lista v. 52

Fatta att man är ledig när det hinner bli onsdag innan jag inser att jag har missat måndagslistan denna vecka!! Denna årets sista! Jag skrev ju dessutom ett litet inlägg i måndags, men hade inte tanke på någon lista... Men kanske kan jag få dispens, eftersom det var söndag i måndags. Typ.

I måndags var det söndag och då var jag glad över:
  • att barnen blivit så stora så att det kan åka långt med mormor och morfar.
  • alla fina saker jag fick i julklapp! Tusen tack!
  • att vi hade ström, när flera hyfsat närboende vänner var utan.
  • att Jonas och jag fick nästan en hel dag själva hemma för att plocka iordning och få in alla nya grejer i barnens rum.
  • Jonas, precis som alla andra dagar.
Jenny samlade förstås en och annan lista, som var mer i tid än min, fastän hon själv också höll på att glömma dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar