tisdag 2 november 2010

Uppvärmning

För att hjälpa hjärnan att trampa igång inför min återgång till arbetet om ett tag, packade jag in Victor i bilen och åkte till Skolforum på Älvsjömässan idag.

Herregud, vilken tålmodig unge han är! Sitta i vagnen i flera timmar och bara se en massa människor i midjan och nästan inte få röra nånting...och så är han ändå hyfsat lugn. Galet!

Jag lyckades få tag på ganska mycket intressant information och beställde tjänsteexemplar av nya läroböcker i både svenska och historia. Inspirerad blev jag också.

Tyvärr tröttnade Victor totalt precis när jag skulle prata med en tjej om ett lektionsmaterial kring fördomar. Jag kommer inte ihåg vad företaget hette, men det verkade superintressant, så det måste jag försöka leta reda på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar