fredag 2 juli 2010

Mamma fixar!

Först - Tack så särskilt mycket, kära vänner V och N, för Ben 10-gubben som Hugo fick. Ni har ingen aning om vilket monster ni släppte löst! Jag lever nu 24/7 i Ben 10:s klor, eller rättare sagt i Swampfires klor! Som sagt - tack som fan! Synd att N redan fyllt år. Det dröjer så länge tills jag kan ge igen, så då lär jag ha glömt bort detta. Hoppas jag... I internet-jakten efter ett lämpligt Ben 10-avsnitt har vi stött på problem de senaste dagarna. Uppkopplingen har nämligen inte fungerat. Frustration! "Aa, det är väl bara å köpa en ny dator nu'ra!" säger pappa glatt... (eller inte) MEN! Mamma fixar! För jag är ju så himla bra. Och tekniskt begåvad som få! Tar bort lite siffror här, lägger till lite siffror där och häpp! så funkar det! En baggis! Piece of cake! Whatever the problem is - bring it on! (Det var nåt sånt supportkillen tyckte att jag skulle säga i alla fall, för att impa lite på gubben. Kan kanske funka...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar