tisdag 23 december 2014

Nytt utanför mitt fönster

För många månader sedan berättade jag slutet på en fönstersaga, men det var visst inte helt slut... Plyfaskivan är bortskruvad och utanför finns något alldeles nytt och än så länge oanvänt. :) 


Själva köksskåpen har varit på plats länge, men det är först nu som vi börjar få ordning på allt runtomkring.


Tapeten kom på plats i lördags. Mamma och maken fixade det - de jobbar så himla bra ihop.


Jag älskar verkligen den här Midbec-tapeten, med de metallicskimrande träden!


Idag har vi lagt in golvet också, så nu är det lite lister och fogning kvar (förutom el och avlopp), sedan kan vi inviga köket. Jag misstänker att vi kommer att använda det gamla köksfönstret som "matlucka" och flytta ut matbordet hit innan köket är brukbart.

Nästa år hoppas jag att vi pysslar med julmat och sånt den här dagen. På den här platsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar