måndag 24 november 2014

Bloggmiddagen 2014

I lördags var det då dags för årets Bloggmiddag tillsammans med 39 andra damer på Taverna Bazaar i Gamla stan. Eftersom jag hade med mig saker från Sense till goodiebagen var jag lite tidig och hann att kika lite på allt fint som skulle lottas ut under kvällen.


Här är några av alla vinster. Anna har tagit fler bilder på vinster och goodiebags, därför länkar jag till henne. Klicka bara på de gröna orden här ovan. :)




En av kvällens två goodiebags. Alldeles galna är de, Anna och Ewa! Ett sådant jobb de lägger ner.


Veronica från Sugar Kitchen kom och berättade om deras produkter och bjöd på söta bakverk. När köket är klart kan jag absolut tänka mig att bjuda in till homeparty med deras produkter.




Det var inte bara vi undersköna bloggare som glittrade, utan även belysningen... :) En hel radda med olika lampor hängde i källarvalvet. Så vackra! Överhuvudtaget gillade jag detaljerna på restaurangen.  (Om jag hade haft kameran med mig på toa hade jag fotat de vackra kranarna! Bara en sån sak! :) )


Det enda negativa med belysningen var att det inte var så lättfotat med min lilla kompaktkamera, så några bilder på den goda mezebuffén eller på mina ljuvliga bordskamrater Sofie, Helena och Nadja, har jag tyvärr inte... Vi hade i alla fall förbaskat roligt!


I utlottningarna hade jag turen att vinna fyra härliga vinster - hårvårdsprodukter, en virkad gosedjurskamel, ljus från Yankee Candle och denna underbara tavla från Meekatt. Jag blev så glad, så glad! Jag återkommer till vinsterna senare.


När jag kom hem plockade jag upp allt jag fått. Det var en hel del - allt syns inte här, men jag återkommer även till detta. 

Tusen tack, Anna och Ewa, för allt ert slit och en härlig kväll! 
Tusen tack, kära bordsgrannar, för alla höga och låga samtalsämnen och alla gapskratt!
Tusen tack, alla sponsorer, för allt det fina vi fick! 

Sponsorlista
Minidevlans Facebook
Jessie Belle kläder – Facebook
Flirt A Licious – Facebook

2 kommentarer:

  1. Det var så härligt att se att du blev så glad för dina vinster! :-) Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. De var ju så fina, alla mina vinster! :) Tack och kram igen!

      Radera