tisdag 29 maj 2012

Inte ens en måndagslista v. 22

Jag är inte glad över att jag har så mycket att göra att jag inte ens hunnit prestera en måndagslista förrän nu...

...men jag är glad över:
  • den härliga dagen i Furuviksparken tillsammans med Nina och tjejerna i lördags! Tusen tack!
  • allt jobb som sker på vårt hus nu. Det händer grejer varje dag!
  • att svärmor lagar mat åt mina pojkar! Puss!
  • att jag ska skriva in betyg imorgon innan jag går hem.
  • att pojkarna och jag får några dagar hos mormor och morfar när förskolan har stängt. Det ska bli gôtt!
  • att jag ska få snusa på liten pluttbebis till helgen.
  • att solen skiner in i mitt arbetsrum och att jag ska stänga av datorn och åka hem. NU.
  • att jag snart kommer ha tid att skriva det där inlägget om Kökarresan, om Furuviksdagen, om sånt som bakats, om huset, om hur gott vi sover på nätterna nu för tiden, om...om...

1 kommentar: