onsdag 10 augusti 2011

Fina cementkrukor!

Vi har bytt rum med barnen. (Om du har kunnat missa detta!) Deras nya rum är målat och tjusigt, men i vårt nya sovrum har vi inte målat. Har vi inte tänkt att måla. Vi har satt upp tavlor och sådär, men det är spik- och skruvhål överallt. Hugos grejer har hängt liiite lägre än våra, kan jag väl säga. För att få bort fokus från väggarnas skavanker har jag köpt nya fina ytterkrukor till fönstrets orkidéer.
Jag hittade dem i blombutiken Gröna Gåvan i Grästorp och kunde inte motstå dem. Jag blev dock lite tveksam över hur många som skulle rymmas i fönstret, så jag köpte tre (tro, hopp och kärlek), men det finns en fjärde också. "Trust" står det på den. Den har jag bett mor att inhandla åt mig, för den får också plats. :D
Krukorna kommer från Alma Design. De har en hel massa annat fint också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar