torsdag 24 juni 2010

Plock

Åh, vad skönt det är att vara klar med uppsatsen! Det har bara gått en knapp månad sedan jag skickade in den (och därmed slutade att sitta uppe på nätterna för att skriva), men det känns som om jag redan har glömt bort hur sjutton jag lyckades få ihop tiden... Men nu börjar huset se presentabelt ut igen. Allt som har samlats i obestämda högar under min intensiva skrivperiod börjar hitta hem till sina riktiga platser - antingen i skåp, lådor, garderober eller i soptunnan. En sådan tur att mor och far ska sova här en natt innan färden till skärgården. Då måste jag nämligen göra iordning rummen i källaren. Det är på tiden att det blir gjort, skulle man väl kunna säga... I måndags var det sommarsolstånd. Så nu blir det bara mörkare, mina vänner... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar